Friday, December 10, 2010

Teh dan Teh

Perkongsian,Nasihat,Jenaka,Bosan

 HAHAHAHA
itu adalah ungkapan aku kalau aku rase cerita yang aku nak sampaikan ni agak menjengkelkan.Tapi sebaliknya itu lah kebenaran hidup aku dan kepada mereka
yang kusyuk bercinta.Kawan-kawan sering kali berdekah dan tersenyum bila aku bercerita tentang kisah cinta aku pada mereka.Ada yang meronyokkan bibir bila aku sedang bercerita.
              Bagi aku pabila bercerita dapat meluahkan isi aku dan rasa kegembiraan dapat dikongsi bersama justeru menjadikan tauladan yang baik.Junk adalah rakan aku yang paling pertama akan gelak berdekah bila
aku bercerita,kemudian barulah diikuti dengan rakan-rakan yang lain.Lokasi aku bercerita adalah dikedai mapley bersama rakan keramat aku,mereka sering kali
melayan karenah mulut celoteh aku yang tak henti-henti merepek,
              Di tambah pula dengan sound effec daripada mulut aku serta gaya dan cara penyampaian aku membuatkan cerita lebih rancak untuk di kongsi.
Junk adalah orang yang paling susah nak bercerita tentang gadisnya.Setelah beberapa kali cubaan untuk menggali hati dia yang keras itu barulah dia akhirnya bercerita.Seperti biasa cerita punya cerita
Dunhill dan teh tarik adalah menu utama aku untuk menggabungkan kesyahduan rasa pabila bersembang.
              Kaki bersilang tangan memegang talifun bimbit berpenggera aku
terus kencang bercerita,hari dan waktu adalah kelemahan aku untuk menyukat pabila bercerita.Mana taknya bila bercerita langsong tak sedar,kalau ribut pun agaknya aku tak sedar.Mesti tertanya-tanyakan cerita apa yang
aku cuba nak sampaikan?yang rasa suasana aku dan rakan-rakan/nak tahu jom la berpaut sekaki.Tapi kena belanja aku teh tarik oney dan dunhill.

No comments:

Post a Comment